Lahko branje

Lahko branje2020-03-27T15:28:49+00:00

Pozdravljeni!

 

Tukaj so nasveti, kako zavarovati vaše pravice.

Nasvete smo napisali v lahkem branju.

 

Vedeti moramo, da imamo vsi ljudje enake pravice.

Kadar pa ni tako,

je to diskriminacija.

 

Če se zgodi diskriminacija,

moramo vedeti,

kam in na koga se obrniti.

 

Zahtevati svoje pravice je včasih težko.

Skupaj pa zmoremo!

 

Zagovornik načela enakosti vam lahko pomaga z nasveti

in podporo,

če se zgodi diskriminacija.

 

Kako lahko prijavim diskriminacijo?

To lahko storite tako,

da izpolnite obrazec za prijavo diskriminacije.

Obrazec vam pomaga pri prijavi diskriminacije.

Obrazec vam pomaga, da s prijavo nimate toliko dela in

da česa ne pozabite napisati.

 

Napisali smo navodila za prijavo diskriminacije.

Navodila so napisana v lahkem branju.

Navodila vam pomagajo pri izpolnitvi obrazca za prijavo

diskriminacije.

 

Oboje, obrazec in navodila lahko izberete v običajni pisavi ali v

velikih črkah.

 

Informacije v lahkem branju smo napisali za vse,

posebej za tiste,

ki težje berejo in tiste,

ki se morda še učijo brati ali

še ne znajo dobro slovenskega jezika.

 

Te informacije bomo v prihodnje še dopolnjevali.

 

Predstavitev Zagovornika načela enakosti

PREDSTAVITEV ZAGOVORNIKA NAČELA ENAKOSTI

Prijava diskriminacije

PRIJAVA DISKRIMINACIJE

Navodila za prijavo diskriminacije

NAVODILA ZA PRIJAVO DISKRIMINACIJE