Pozdravljeni!

Tukaj lahko najdete veliko uporabnih informacij.

Te informacije so zapisane v lahkem branju.

 

Vsi ljudje imamo pravico, da smo enako obravnavani.

Kadar pa ni tako, je to lahko diskriminacija.

Če se zgodi diskriminacija, moramo vedeti, kam in na koga se obrniti.

Zahtevati svoje pravice je včasih težko.

 

Zagovornik načela enakosti vam lahko pomaga z nasveti in podporo, če se zgodi diskriminacija.

Skupaj zmoremo! 

 

Če kliknete na te povezave v modri barvi, lahko najdete naslednje informacije:

Kdo je Zagovornik načela enakosti?   

KDO JE ZAGOVORNIK NAČELA ENAKOSTI?

Kaj je diskriminacija?   

KAJ JE DISKRIMINACIJA?

Kaj lahko storite, če ste bili diskriminirani?  

KAJ LAHKO STORITE, ČE STE BILI DISKRIMINIRANI?

Kako do Zagovornika načela enakosti?    

KAKO DO ZAGOVORNIKA NAČELA ENAKOSTI?

O teh informacijah v lahkem branju    

O TEH INFORMACIJAH V LAHKEM BRANJU

Prijava diskriminacije   

PRIJAVA DISKRIMINACIJE

Navodila za prijavo diskriminacije     

NAVODILA ZA PRIJAVO DISKRIMINACIJE